Aşk-ı memnu veda Avatarları...

Slm ! Nabüüüsünz bakaym .) Herneyse Döndm işte.. Ne vedaydı ama dimi.... Avatarlarını buldum.. Buyrun.. ...

Devamı

Slm.

Döndüm Artık ! En kısa zamanda Şablon yapıcam ve tekrar aranızda olucam! Tunay.

Devamı

Selam

Merhaba arkadaşlar .d Bayaa oldu yazmayalı cok garip bi duygu geliyor suan .d herneyse işte suan yazıyorum...

Devamı

JouLe Arts .

HayLey avi* TyLor Avi* Son...

Devamı

SeLam..

SeLam PAylaşmLarLA tekrar Karşnızdaym .d Evet Ke$ha ve Avril Avtarları İçn Geldim .) Buyrn Paylşıyorééé ! ) Alıntıdır.. Ke$ha: ...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !